Το υπερηχητικό αεροσκάφος χαμηλού θορύβου της NASA δεν έχει μπροστινό παράθυρο. Δείτε πώς βλέπουν

333

 

Τεχνολογία | Tech

Τα υπερηχητικά αεροπλάνα μπορεί να είναι γρήγορα, αλλά έχουν ένα ξεχωριστό πρόβλημα: Δημιουργούν έναν αφόρητα δυνατό ήχο. Όταν ένα αεροσκάφος ταξιδεύει γρηγορότερα από την ταχύτητα του ήχου, σχηματίζονται κύματα κλονισμού και απομακρύνονται από το αεροσκάφος, συγχωνεύοντας και δημιουργώντας ηχητικές εκρήξεις που ακούγονται στο έδαφος για μίλια.

Για να είναι τόσο ήσυχο το Low-Noise Supersonic υπερηχητικό αεροσκάφος X-69 έπρεπε να εγκαταλείψει τα παράθυρα μπροστά, έτσι η NASA ανέπτυξε ένα σύστημα όρασης. 

 

 

Η NASA συνεργάζεται τώρα με την Lockheed Martin Skunk Works για να μετατρέψει την αεροπορία μέσω του ταχύτερου από τον ήχο αεροσκάφους X-59 Quiet SuperSonic Technology (QueSST) που μειώνει τις ηχητικές εκρήξεις σε ένα ηχητικό χτύπημα που μόλις ακούγεται.

 

 

Το νέο μονοθέσιο αεροπλάνο X-59 θα έχει μήκος 99,7 πόδια, πλάτος 29,5 πόδια (30 μέτρα επί 9 μέτρα) και θα ταξιδέψει σε υψόμετρο 16,7 χιλιομέτρων, ενώ κινείται με ταχύτητα 1,4 Mach ή 925 μίλι/ώρα (1.488 χλμ./ώρα) Αυτό που δεν θα έχει, ωστόσο, είναι ένα παράθυρο που βλέπει προς τα εμπρός.

Αντ 'αυτού, θα βασιστεί σε ένα σύστημα eXternal Vision (XVS) που αναπτύχθηκε από τη NASA.

Σύμφωνα με το Forbes, ο επικεφαλής του υποσυστήματος XVS της NASA, Randy Bailey, αποκαλεί το σύστημα τεχνητής όρασης «την τελευταία γραμμή άμυνας» στον τομέα όπου ο πιλότος μπορεί να χρησιμοποιήσει το σύστημα για να δει ένα επερχόμενο αεροσκάφος.

 

Hottee

 

 

 

USESPACE

 

 

 

HOT40

bussiness cards